איך מושפעת זוגיות מהתמכרות מינית?

אהבתם? שתפו!

אנשים בעלי התמכרות מינית מתאפיינים בהרהורים רבים על מחשבות מיניות ומשקיעים זמן רב במחשבות מיניות ובאופן למימוש דחפים אלו. בכל פעם הם יחליטו שזו הפעם האחרונה שהם חוצים את הגבול שקבעו לעצמם אך מבלי משים לב הם ישובו שוב ושוב לאותם פעולות ולאותם מעשים.

בחלוף הזמן לאחר ניסיונות חוזרים וכושלים להפסיק הם ישקעו בייאוש ותסכול מתמשך כשהנחמה היחידה המוכרת שממתינה להם הוא המין  צוות האתר של עצת נפש עם מספר בעיות והשלכות שיש להתמכרות מינית.

אנשים בעלי התמכרות מינית מתאפיינים בהרהורים רבים על מחשבות מיניות ומשקיעים זמן רב במחשבות מיניות ובאופן למימוש דחפים אלו. צוות האתר של עצת נפש עם מספר בעיות והשלכות שיש להתמכרות מינית.

מכורים למיניות נוטים להמצא מחוץ לבית, להסתר את מחשבותיהם ולהתנהג בצורה לא שגרתית. לרוב, הם אינם מתפקדים כשורה ונושאים תסכול מתמשך ולחץ שמצטבר זמן רב.

מערכות זוגיות

despair-513529_640במידה ולאותו מכור יש בת זוג, היא תבחין בעצבנות היתר שלו, בחוסר הנוכחות הפיזית או בריחוק הנפשי שלו. הבעיה העיקרית בזוגיות במצבים אלו, היא חוסר תקשורת בין בני הזוג. הזנחת הבעיה תפגע בבת הזוג, בתושבי הבית, בחברים ובכל הסובבים למעשה.

יחד עם ההתנהגות ההתמכרותית תהיה למכור נטייה לחוש אשמה וגם נטייה לחוש מצוקה גדולה, חרדה, חוסר שקט ולפעמים אף לנהוג בתוקפנות יתר כלפי הסובבים. לרוב המכור יתאפיין בקושי להתמודד עם רגשות ולפגוש רגשות מורכבים. וקושי להתמודד עם מצבים מלחיצים. במקרים אלה מהכור יבחר שוב במין על מנת להרגיע את נפשו.

פנייה לארגון עצת נפש, לקבלת ייעוץ מקצועי, הדרכה צמודה ולמידה כיצד לשלוט בדחפים מיניים, עשויה להציל את הזוגיות שלך ולמנוע ריחוק מחברים ומבני משפחה. אין סיבה שתתמודד לבד, פנה אלינו ונסייע לך בהתמודדות הלא פשוטה מול ההתמכרות המינית.

פורסם בקטגוריה התמודדות עם התמכרויות, מאמרים כלליים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.